امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ناردونه ی خونمون

سفر کربلا

1391/3/24 2:06
نویسنده : مامان نعیمه
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

این اولین سفرت با هواپیما بود. استرس زیادی داشتم ولی خدارو شکر که راحت رفتیم و برگشتیم. اصلا اذیت نشدی.

دوشنبه 19 اردیبهشت از فرودگاه امام پرواز کردیم به نجف.موقع پرواز و موقع نشستن هواپیما بهت شیر دادم که گوشهات نگیره و اذیت نشی.

چه قدر خوب و با صفا بود.ممنون هستم از خدا که اولین سفر من هم به این مکان های مقدس تو هم باهام بودی.

چه قدر همه ی گروه دوست داشتن و توی وروجک هم حسابی از همه دلبری کردی. کوچیکترین زائر توی گروه تو بودی.

خلاصه که چه خوب بود و الان هم یاداوریش چه لذت بخشه.البته خوب دلم میخواد که بازم بریم.

دایی رضا و زندایی هم فردا دارن میرن. خوش به سعادتشون.

راستی تو کربلا که بودیم 8 ماهت تموم شد.

چه قدر همه چیز زود میگذره انگاری همین دیروز به دنیا اومدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سید ابوالفضل
14 خرداد 90 14:34
سلامزیارتتون قبول باشه. هشت ماهگیت مبارک عزیزم.
مامان سید ابوالفضل
21 خرداد 90 14:04
مامان سید ابوالفضل
25 خرداد 90 20:39
میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد. روز پدر مبارک
مامان سید ابوایفضل
26 تیر 90 3:19
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه . . . عید شما مباااااااارک
مامان آنیتا
23 شهریور 90 7:36
سلام تولدت مبارک باشه عزیزم زیارتتم قبول
مامان آنیسا
23 شهریور 90 11:22
تولدت مبارک عشقم بوس از طرف آنیسا جون
مامان معين
23 شهریور 90 11:58
سلام ، عزيز دلم ، تولدت مبارك ، انشاا... تو زندگي به بهترين خوشبختي ها برسي و زير سايه مامان و بابات موفق باشي
مريم مامان آريا
24 اسفند 90 12:28
سلام مي شه لطفا يه تجديد نظري در قالب وبلاگت كني دوست داشتم بيام باهات دوست بشم اما من اصلا نمي تونم قالب مشكلي رو تحمل كنم و خيلي اذيت مي شم لطفا اين جا يه رنگ شاد بذار غمكده شده البته اگر ناراحت نمي شي من هر ماه كه آپ مي كنم خيلي بازي هايي كه با آريا انجام مي دم رو مي نويسم شايد به دردت بخوره
مامان پارساکوچولو
23 شهریور 91 15:41
واااای خوش به حالتون چه دلی داشتین من هنوز که هنوزه جرات نمیکنم پارسا رو ببرم کربلا به خاطر اوضاع نا آرومش تا حالا چند بار شرایطش هم جور شده و نرفتم راستش لیاقت نداشتم و ترسیدم بچه ام رو ببرم
لونا60
5 دی 92 18:23
سلام ناردونه جون آدرس اون ست لباس نوزادی مارک آدمک رو میخواستم لطفا تو وبلاگم بذار ممنونم