امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ناردونه ی خونمون

این چیه؟

1391/3/24 2:09
نویسنده : مامان نعیمه
959 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی پسر.هوراالان 4-5 روزه منو یاد تبلیغی انداختی که چند وقت پیشتر تلویزیون نشون میداد.

داستان تبلیغ ازاین قرار بود که یه پدری به یه گنجشک اشاره میکرد و از پسرش میپرسید این چیه؟

پسره تا 4 بار گفت گنجشکه. دفعه پنجم عصبانی شد و سر پدرش فریاد زد مگه نمیبینی؟ چندبار بگم گنجشکه؟

بعد پدر یه دفتر خاطرات رو به پسرش میده که خاطرات کودیه پسرش رو توش نوشته.

پدره نوشته بود که امروز تورو به پارک بردم و تو با دیدن یه گنجشک 20بار پرسیدی این چیه؟ و من هربار با ذوق گفتم گنجشکه.

پسر با خوندن این صفحه ناراحت میشه و عذر خواهی میکنه.

راستش من هربار با دیدن این تبلیغ که در مورد احترام به شخصیت پدر و مادر بود گریه میکرد.گریه

حالا که سه شنبه است و تو دقیقا از بعداز ظهر جمعه شروع کردی به پرسیدن این سوال.

یعنی هر چی میبینی میپرسی این چیه؟سوال

و من هم با کلی ذوق و خندیدن از ته دلخنده اسم هر چیزی که نشونم دادی رو بهت گفتم.

ولی حالا گفتم بزار به جای دفتر خاطرات اینجا بنویسم داستان خودمونو که بعدا تو هم بخونی.

نمیدونم اینده چه اتفاقی می افته. ولی الان بیشتر از قبل به پدر و مادرم احترام میزارم.

نمیدونم اینقدر که الان برا هر قدم اهسته ای که تو بر میداری و من ذوق میکنم و پا به پات اروم راه میرم، تو هم زمان پیری من منتظر قدم های اهسته ی من میشی یا نه؟

یا الان حس قشنگی که از این شیطنت تو موقع پرسیدن این چیه؟ به من دست میده ایا وقت پیری من تو با چه حوصله ای به یه سوال تکراری من جواب میدی؟

به هر حال شیرین زبونم.

همه ی این کارارو هم که بکنی یا نه.من عاشقتم و میپرستمت.قلب

این رسم روزگاره.من اولین مادری نیستم که اینطوری به کودکم عشق میورزم و قطعا اخری هم نخواهم بود.

تا بوده همین بوده.قهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ثمین
24 خرداد 91 10:50
سلام عزیزم لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
نی نی کارت
17 تیر 91 11:40
سلام دوست عزیز ...... به دلیل بروز مشکلی در نظر دهی وبلاگ من نتوانستم به شما سر بزنم...و الآن خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت با موضوعاتی جدید و تازه به روز شده است.. نظرات شما برای من خالی از لطف نخواهد بود..... متشکرم .....مدیر سایت نی نی کارت.....
مامان وندا
19 مرداد 91 14:05
salam,ziba neveshti,rasti che balaye sar club , jashn dast jamee omade?
مامان آوا
21 مرداد 91 15:10
سلام دوستم ... به تاپيك تولد ما هم سر بزن؛) http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=269911&PageNumber=3
آبجی راحیل
2 شهریور 91 4:40
ناردونه جون جملاتت اشکم رو در آورد........... منم اینو توی تلویزیون دیده بودم ولی الان بیشتر تحت تاثیر قرار گرفتم تا تلویزیون....... بچه نازی داری خداحفطش کنه
مامان پارساکوچولو
23 شهریور 91 15:38
چه جالب اتفاقا همین اروز صبح برای پارسا دوغ درست کردم همشو چپه کرد دوباره خواست با وجود اینکه خیلی خسته بودم با عشق بهش گفتم چشم عزیزم اگه صد بار دیگه هم بخوای برات درست میکنم و اونموقع یاد همین تبلیغ افتادم اما میدونی باید به بچه ها حق داد اونا اینو درک نمیکنن تا خودشدن پدر یا مادر بشن مث خودمون
مامان پارساکوچولو
23 شهریور 91 15:44
عزیزم با تبادل لینک موافقی؟خبر بده تا لینکت کنم
ثمین
3 آذر 91 3:37
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! اگه عکسها از سال قبل هم باشه مشکلی نیست! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم